krok za krokem

Zubní implantáty

Jak to bude probíhat?

Zubní implantáty zavádí zubní lékař – implantolog, až na výjimky se zákrok provádí ambulantně v jednom dni a pacient odchází domů vybaven antibiotiky pro prevenci zánětu. Úplné vhojení implantátu umožňující zatížení plně funkční protézou obvykle trvá 12 týdnů.

Po tuto dobu je však možné nosit provizorní zubní náhradu, která pacientům umožní běžný společenský kontakt a usnadní přijímání potravy.

Zubařské křeslo Amicus

Rizika?

Zavedení zubních implantátů mohou ovlivnit rizikové faktory, jako je špatná ústní hygienasilné kuřáctvíporuchy srážení krvešpatný stav dásní či jejich zánět, nedostatečná hustota kostisilný diabetes či jiná onemocnění.

Dnes však i pacienti vykazující některý z těchto rizikových faktorů mají šanci na bezpečné ošetření implantáty.

Nejčastěji kladené otázky

Konzultace v ordinaci + CT snímek1 500,-
Zubní implantát12 000,-
Šroubovaná korunka na implantát12 000,-
Případná augmentace kostiod 8 000,-

od 3 do 6 měsíců (dle náročnosti konkrétního výkonu)

Provizorní korunku je možné zhotovit ještě v den samotné implantace.

Výkon provádíme v lokální anestezii, pacient cítí pouze mírný tlak, ale bolest žádnou.

Po dobu rekonvalescence se doporučuje pacientovi vynechat sportovní aktivity, konzumovat měkkou stravu, absence v zaměstnání zpravidla není zapotřebí.

V případě augmentace (doplnění) kosti může být po dobu jednoho týdne přítomný otok.

Co bude následovat?

Velmi důležitá je spolupráce pacienta s ošetřujícím lékařem. Pacient by měl naslouchat pokynům lékaře a důsledně je dodržovat, především se jedná o důkladnou ústní hygienu.

Pokud se o dentální implantát dobře staráte, měl by Vám vydržet po celý další život.

Jak to bude probíhat?

KROK ZA KROKEM

01.

OBJEDNÁNÍ KONZULTACE

zasláním emailu na implantologie@zubniamicus.cz nebo na tel.: 603 241 068
čekací doba max. 2 týdny

02.

KONZULTACE V ORDINACI

odebrání anamnézy pacienta, zhodnocení množství a kvality kosti pro zavedení implantátu, zhotovení rentgenových snímků, naplánování postupu operace, domluva termínu výkonu, vyhotovení cenového plánu

03.

CHIRURGICKÁ FÁZE

V lokální anestezii zavedení zubního implantátu (v případě nedostatečného množství či kvality kosti její doplnění)
V případě zájmu možnost zhotovení provizorní korunky ještě tentýž den.

04.

PROTETICKÁ FÁZE